Wikia

Haarlem wiki

Van der Bijl design

35pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ontwerper Stef van der Bijl heeft een eigen studio aan de Olieslagerlaan 4 zwart in Haarlem.

In de Willemien (Haarlems wijkblad) van mei 2010 staat een grappig verhaal over de surgery lights (zie onderstaande foto) die Stef verkoopt. In de eerste versie van deze lampen zat een tijdklok die elk uur het licht een minuut uit deed ter nagedachtenis aan de menen die op de operatietafel overleden waren. Klanten belden op om te zeggen dat de lamp niet goed werkte.

Sugery lights.jpg

sugery lights

Voor zijn deur staat regelmatig een Lotus Sportwagen of een enorme vanderBijl motor.

TD: voeg een foto van de motor toe

In december 2010 telefonisch contact gehad met Stef van der Bijl (023-5519198, info@vanderbijl.nl). Gevraagd of hij als eerste design-bedrijf een plekje wil krijgen op de design-pagina van de Haarlem-wikia en of hij ons kan helpen aan meer interessante ontwerpers in Haarlem. Stef geeft aan dat hij deze wel heeft. Hij vertelt wel dat hij momenteel erg druk is met een project voor de miljonair-faire vanaf eind december, begin januari heeft hij weer meer tijd. De Haarlem-wikia heeft Stef op 03.12.10 een mail gestuurd met meer informatie over de Haarlem-wikia. Tevens gevraagd of Stef nog wat leuke foto's kan sturen van bezienswaardigheden uit zijn studio.

Around Wikia's network

Random Wiki